نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
چیز خاصی وجود ندارد !

چیز خاصی وجود ندارد !

جوزپه ماروتا مدیر نقل و انتقالات یوونتوس با توجه به نزدیک شدن به نقل و انتقالات تابستانی ، این روزها زیاد مورد پرسش ِ خبرنگاران قرار می گیرد .
در همین ارتباط ماروتا در مورد شرایط یووه و بازیکنان این تیم سخن گفت :

پیشنهاد برای پوگبا ؟

" مطمئنا بازیکنی که خوب کار کند و البته جوان باشد همیشه مورد توجه قرار می گیرد . ما از داشتن او خوشحال هستیم و نمی خواهیم او را از دست بدهیم "

حذف از اروپا باعث رفتن ستاره های شما می شود ؟

" من فکر نمی کنم . یوونتوس همچنان در ایتالیا پیشتاز است . شانس اول ِ کسب اسکودتو و کوپا هستیم و البته در لیگ اروپا هم حضور داریم . من گمان می کنم که اینجا هنوز چیزهای جالبی برای ادامه دادن با یوونتوس و حتی پیوستن به این تیم وجود دارد "

" گذشته از این نباید فراموش کنید که اکنون تیم های ایتالیایی بجز میلان ، همگی از صعود باز ماندند . این واقعیتی است که فوتبال ِ کشور ما با آن مواجه است . باید همه باشگاه ها و البته فدراسیون برای حل مشکلات باشگاه ها و تجهیز ورزشگاه ها کمک کنند "

ماروتا در ادامه در مورد شایعات در مورد پیرلو و پوگبا اینگونه گفت :

" هیچ خبر خاصی وجود ندارد . پیرلو و پوگبا ، یوونتوس را به عنوان ِ خانه خود انتخاب کرده اند و بعید بدانم جایی بهتر از اینجا پیدا بکنند . رابطه خوبی بین ِ ما و بازیکنان ِ ما وجود دارد . من گمان می کنم که به زودی و در مدت ِ کمی این مشکلات حل شود "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: